Sunday, June 20, 2010

Wedding . Kawen

20hb Jun 2010 : Ahad
Tempat : Tanjong Gading Laut, Muar
Pengantin : Norhidayah Puasa & Shahrul Azam
Tema : Purple

Kat sini adelah beberape keping gambo yg sempat aku selitkan.
Kenangan bergambo bersama teman skolah yg dah pun berkahwin.
Alhamdulillah :) dipertemukan jodoh oleh-Nya
Rase seronok lak tengok member kawen.
Aku punya turn?? insyaallah will be coming
But for now dun have any :)
Still single and available (mcm promote diri lak) ngeeee~

Banyak kepingan2 yg bersama pengantin xupload lagi.
Sebab dari camera member aku gambo2 yg bebanyak lain.
Yang mana sempat snap pakai handphone jelah yg aku upload.
Tatapan kalian semua :)

Selamat Pengantin Baru My Fren
Pengantin pompuan sama laki ni member skolah aku
hehehe. xsangke betol sampai jodohnya ke jinjang pelamin
Alhamdulillah :)
Selamat dah sorg lagi member aku kawen.
*Cepat2 dapat anak tau. Aku nk merasa pegang baby ko!










2 comments:

  1. thnx wani sudi selitkn pic kwen aku dlm blog ko hehe..i'Allah klu rezeki aku cpat,cpat la dpt ank ye tp ktrg merancg xnk ank cpat wpn ktrg b'2 da xsbr nk dpt bby 2 sume sbb kwangan x stbil lg la..t klu ak da prgnat aku btau ko ek hehe..aku doakn ko kuatkn smgat,cerie slalu n sntse lwan pykit ko 2 ye..aku syg ko..=)

    ReplyDelete
  2. that time i really regret sbb x ad tp x pe ko dah post kan pic org by the way p r mam ubat w/pn ubat 2 x sedap tp its the best way 4 u rite.. muah luv u tk cr if bored men game k..-ashi

    ReplyDelete