Wednesday, June 23, 2010

desperado ??


~ I'm not desperate gurl lah 'pompuan' . Even single i dun want ur 'laki' ok . I know who am I . U dun know me . Just shut up . I am single gurl but i'm not desperate gurl ! FISH ! Hate that ! Hoit people out there xboleh ke tgok saya bahagia dgn life single saya ?? ~

Apa masalah kalo saya single ?? Saya  tak ingin hak orang pon. Saya tahu saya siapa. Saya tahu semua ttg idop saya. Kamu kamu & awak awak semua xtahu ape2. Janganlah tabur fitnah. Serang saya. Sembur saya dgn ayat2 yang menyakitkan hati saya. Saya dh 2 tahun single. Saya ok dgn life saya. Happy kawan2 ade dgn saya. Tapi tolong jangan wat cite saya kaki caras laki orang atau boyfren orang. I'm not that type gurl okeyh !

Saya tahu saya ni macam mana & kenapa saya xde lagi teman idup. U know nothing pls shut ur mouth from talking nonsense about me & myself. Oh men ! Saya sangat bersabar dlm hal ini. *sigh~

Sorry to say. Just melepaskan rasa geram yg membuak di dada saya. Jangan pndang hina pada stiap manusia yang wujud ats muka bumi Allah ok. Smua xsempurna. Titik. 

1 comment:

  1. wanie....kamu kn gagah...
    always di mate sy...
    kuatkn smangat, insyaAllah..Tuhan selalu dsisi org2 yg cekal hatinye, yg tidak mudah mnyerah kalah....Tuhan akan tnjukkan siape yg benar & siape yg salah....
    ~saya dsisi awak...~

    ReplyDelete