Sunday, June 20, 2010

Daddy Cool . Ayah Superhero Ku

20hb Jun 1950 
Tarikh yang paling aku xkan lupa sepanjang hidup aku bergelar anak
Birthday hero aku yang paling aku hormat dan sanjung 
Beliau adalah MY BELOVED AYAH !!!
Ayah punya birthday sama dengan HARI BAPA
Tahun ni ayah dah cecah 60tahun
Tapi pada mata Wani ayah tetap paling kachak 
Ayah yang paling best pernah Wani ada
Ayah sangat garang dalam mendidik anak2 ayah
Tapi kiteorang semua respek ayah !!!
Ayah membentuk Wani dan adek beradek dengan terbaik
Wani akan usaha membalas jasa ayah selama menjaga Wani




Teringat balik masa2 Wani sakit. Wani xboleh jalan. Ayah yang dukung Wani.
Ayah xpernah bising Wani berat atau apa semua :) 
Wani sangat sayangkan ayah.
Tak kan ade orang lain dapat gantikan ayah
Ayah lah yang best. 
Ayah memasak masa Wani malas masak
Ayah membasuh ketika Wani xmampu melakukan kerja2 umah berat sampai skrg
Wani sangat hutang nyawa dgn ayah
Ayah xpernah marah kalau Wani lupa
Ayah tahu semua nya. Ayah superhero kebanggaan Wani
Ayah role-model Wani sampai mati
Nasihat ayah xpernah Wani lupa
Teguran ayah semua Wani usaha patuh
Wani masih sakit dan ayah xpernah jemu mencari jalan utk ubatkan Wani
Even tahu semua pasal sakit Wani xde ubat nye
NUR ZAWANI BINTI OMAR
Nama yg paling aku banggakan
Itulah nama pemberian insan bernama EMAK & AYAH


Gambar kat bawah ni merupakan peristiwa yg jadi sepanjang sambut birthday ayah :

Fully version cake ayah yang kami beli
*Lawak kan? sebab cartoon2 punya kami beli. But dalamnya aiskrim okeyh!


Benda2 yang memenuhkan cake ayah !
Mereka sangat yg amat comel :)

Dia sangat chomel gile !!! Saya sayang dia
Dia dah 1thn lbh umurnya. Tapi dia xbesar dgn normal.
Dia alami mslh tumbesaran :( Sayang Fifi~

Ini fatin. Kakak si Fifi tadi
Sayang dia gegila !! 
Nilah salah satu reason kalo duk asrama asik nk balik
Rindu nak main dgn mereka2 yg comel

Habis makan mandilah
Heheheheh :D
Mandi selepas comot yg amat lpas mkn cake
Diorg sangat chomel

Lepas mandi study pula
Diorg memang sangat sweet
Sumpah sayang diorg macam adek beradek sendiri
Inilah anak2 jiran yg sering saya chulik dtg umah
Mereka peneman saya keseorangan
SAYA SAYANG FAMILY SAYA

No comments:

Post a Comment