Tuesday, June 30, 2009

TAG DARI ZATI -izu tui tui-

1. apakah hubungan anda dengan dia(merujuk kepada pemberi tag)?
>>kawan serumate dulu (sem3 08),kawan,shbt,adek ku..



2. 5 impression terhadap dia?
>>kecik
>>nakal
>>suka mengamuk
>>kwn baik sama qila
>>malas *hahahah*



3. perkara yang paling memorable dia lakukan kepada awak?
>>teman g hspital masa demam truk (HKL)



4. perkara yang paling memorable dia katakan pada awak?
>>dia panggil saya BRITNEY tau..



5. kalau dia kekasih awak?
>>hahaha..akan sy ajar dia jd xmalas..kikiki



6. kalau dia jadi musuh awak?
>>pandang dgn tajam kat muka dia..



7. kalau dia kekasih awak, awak akan??
>>ajak pi jejalan..bg kurus sikit..jogging..



8. kalau dia jadi musuh awak mungkin kerana
>>mungkin dia sengal nk faham org lain kot..



9. overall impression tentang dia?
>>ceria gile..happy jer..



10. the most desirable thing to do to her/him
>>nak cium dia..hahaha msti zati xsuka kan??kan??



11. apakah awak rasa pandangan orang terhadap awak?
>>mana lah nak tahu..kan pndgn org..tp rase2 nye lah..cumel,baik,truk,nakal dll..semualah..



12.apakah sebenarnya perangai anda?
>>down to earth..suka ketawa..suka snyum bebila jer..byk sgt cakap..


13. perangai anda yang anda benci?
>>mudah btol terasa dgn org yg dianggap 'sahabat'



14. orang yang anda ingin bersama
>>family,gugu,sahabt semua yg syg wani lah..



15. katakan sesuatu untuk orang-orang yang suka anda
>>saya tahu ssh nk dpt org mcm sy kan..so syukur alhamdulilah yer..hehehe



16. tag 5 orang
>>1.dekdah
>>2.arixa
>>3.cik ja
>>4.cik sara
>>5.wawa

4 comments:

  1. ya ya ciioooommmlllaaaaaaa.....haha

    ReplyDelete
  2. hehehe..
    hang tu nk ke??
    nnt lari lak =p

    ReplyDelete
  3. meh meh nanti kalu nk cium ckp..aku p sua pipi..hehe

    ReplyDelete