Tuesday, August 31, 2010

In Relationship ??

Maafkan Nur Zawani Omar . Bukan niat nk menipu teman2 skalian . Tapi tulah hakikatnya apa yang berlaku . Im not in love with guys . I am single . Saya xberminat untuk berchenta lagi . Saya tahu saya nampak sangat jahat sebab saya buat status sy IN RELATIONSHIP . Actually saya masih SINGLE & AVAILABLE . Sebenarnya xde siapa pun mahu kan gades seperti saya . Status in relationship hanya lah untuk memuaskan hati mereka2 yang sering pertikaikan tentang status saya . Saya single dah bertahun lamanya . Tak bermaksud saya single saya xpunya perasaan pada kaum ADAM . Saya seorang wanita normal . Makanya saya punyai perasaan sama macam perempuan lain .

Tujuan in relationship ni sbb nak tutop mulot mereka yg persoalkan tentang status saya .  Saya xfaham kenapa xnak menerima kenyataan yang saya single . Kenapa pertikaikan ttg status saya ?? Maaf . Saya bukan memilih dalam mencari KEKASIH HATI saya . Tapi saya hanya banyak berhati2 dalam mencari . Peristiwa lama saya bersama kekasih lama saya banyak mengajar erti hidup sbagai KEKASIH . Banyak pahit maung jerit perih sakit dan bahagia saya dapat . Terima kasih .

Kenapa baru sekarang saya sedar ??
Bukan skrg saya sedar . Tapi dh lama sy sedar . Saya hanya melihat dari jauh apa yang termampu . Saya bukan siapa2 untuk bersuara . Saya tiada kuasa & saya tiada hak .

Macam nilah . Kalau korang (girls/boys) berada ditempat saya berada apa korang akan rasa if korang perhatikan bait2 ayat & link yang si dia ini kirimkan kpd gades tersebut . Hati pasti sakit & sangat2 akan terasa betapa dahulu si dia chenta aku hanya atas angin . Hakikatnya dalam hati si dia hanya lah untuk si gades yang jauh diseberang . Apa function saya disamping beliau ?? Sekarang saya sedar siapa saya & kenapa saya dan dia xdapat bersama . Takde terniat pun untuk melukakan hati sesiapa . Takde niat pon untuk burukkan sesiapa . Saya hanya meluahkan apa yang terbuku & terpndam dalam sanubari saya sebagai perempuan yang ada jiwa . Janganlah judge si dia tu sebagai lelaki yang jahat . Tidak sama sekali . Tapi saya bersyukur sebab Allah jumpakan saya dengan dia & buat kan si dia ni sbg teman saya sampai skrg . Saya doakan si dia bahagaia disamping si gades yang jd pilihan dihati .

Balik pd story IN RELATIONSHIP . Dah faham x knapa Wani Gagah tukar status ? Maafkan saya .


Aku menjadi seorang yang lebih tabah & redha dengan segala yang berlaku
Aku menjadi seorang yang ceria
Aku menjadi seorang yang tidak punya perasaan CHENTA
Aku menjadi seorang yang tidak punya apa-apa
Aku menjadi lebih Gagah 
Aku doakan aku akan bahagia satu hari nanti

"Jodoh xkan datang bergolek kalau kite xberusaha cari"

3 comments:

  1. goodluck sis!! =)

    ReplyDelete
  2. Allah dah tentukan jodoh untuk kak wani .. sabar je la .. ada la nanti tu .. sabar eh .. ;)

    ReplyDelete
  3. terima kasih kalian !!
    sayang kamu sangat .

    ReplyDelete