Monday, July 6, 2009

- SURPRISE WAT WANI -


sabtu yang lepas jam 11pagi 4hb julai 2009
kedatangan mereka (moll,gugu,anaqi,faz,lindy) ke rumah wani
mana lagi kalau bukan TAMAN MULIA,MUOo




[teratak ku]

sangat xdisangka kan lak
ingatkan memain je dak GUGU ckp nk datang rumah
sekali it BECOME TRUE...hehehe

perasaan wani??
mestilah melompat kegembiraan

sangat bahagia rasanya
terima kasih yang amat sangat kepada mereka


memang xsangke
diorg datang dari KL ke MUO


dengan di pandu oleh ANAQI


juru pandu lak oleh ARIXA a.k.a GUGU


manakala si tukang gambar lak MOLL


si LINDY n FAZ tu tukang duduk dan meriahkan lah


hehehe ^_^

kat sini wani selitkan gambar kami semua
tapi pic kami semua muka bersama belom ada lah
si MOLL blum transfer lagi

kena tunggu dia balik dari PANGKOR baru dapat

















kalo nak pic kami reramai..wait k~

13 comments:

  1. wah3..sudah pndai bergamabr..
    heheheh
    ;)

    ReplyDelete
  2. waa..
    hee
    sweet laa
    xpe2 nt moll pulang kte mik pic2 from die lak
    hu
    syg kamu!

    ReplyDelete
  3. erm..
    masz..anda mmg tdak knal ku..
    tp wani brkawan sama mereka..
    btw wani bkn dak iptkl tau..
    hehehe ^_^
    salam knalan ya~

    faz suka??love u too..
    hehehe ^_^
    xsabar tggu moll balik..
    nk gambo..nk sgt~

    cik aya...
    amboi perli kak wani ya..
    hahaha..tiru aya lah..
    aya kan pandai posing ^_^

    ReplyDelete
  4. ea??knl lak ngan masz??
    bis2, yg pegi umah wani sume stdent iptkl kn?

    ReplyDelete
  5. ngehheheh..
    nanti kite amik pix ngn moll baru sha nak post kat blog..
    sebab tuh sha tak post lagi..
    sebab nak tunggu pix dari moll..
    ngehhehe~
    luv u much dear~

    ReplyDelete
  6. masz..
    yup i know u lah..
    kamu pon stdnt iptkl gak kan??
    x g BIG ke??
    a'ah lah masz wei..
    diorg yg dtg tu smua dak2 kamu..
    dak2 iptkl kamu lah..
    mereka sahabat sy..
    nk tahu mana blh kawan??
    ^_^

    ok sha..
    my gugu syg..
    no hal..
    wani tggu ni dari moll pix tu..
    lama nyer~
    kamu lak g BIG pas diorg..
    love u too sha..

    tq cik zati..
    nnt wani amik tag itu ya..
    ^_^

    ReplyDelete
  7. mmg bes klu mmbr2 dtg melwt kt umah..
    huhuhuhu..
    sede..x dak org nk mai mlwt pon.

    btw..kakwani nk tau MASZ tu clssm8 kila tym form 4&5..sekian!

    ReplyDelete
  8. yeke kila??
    masz tu kwn awk??
    huhu..
    xsangke lak..
    jomnt fllow g iptkl sama kak wani..
    hahahaha ^_^
    kila xmolah sedih2..
    nnt kak wani dtg kmpus k..

    ReplyDelete
  9. lor..
    yeke gugu??
    wani manalah tahu..
    huhu~
    xsangke lak baru tahu..

    ReplyDelete
  10. ngehehhe..
    malu bertanye sesat jalan..
    tak nak sesat usah berjalan..
    hahhahha

    ReplyDelete