Friday, May 29, 2009

- AKU XSANGGUP -

kenapa ada pnyakit dalam dunia...
knapa kite diuji dg plbagai dugaan??
hakikatnyer
aku xrase aku mampu tanggung
serius!!!
sakitnya bukan sikit..

2hari yg lpas wani g teman mak ayah shopping
dkat MYDIN melaka
tp bermasalah
tiap kali asal bawa wani msti bnda mcm2 jadi..
kaki wani xmampu jalan dgn jauh
kaki wani xmampu diri lama
pasti akan rebah anytime
btw itu yg berlaku masa shopping
mujur ayah aku sgt kuat
dia angkat wani masuk dlm trolly shopping..
mmg memalukan BUDAK DAH BESO NAIK TROLLY
tp how can i do..
inilah dugaan wani..TERIMA je dgn DADA LAPANG..

smlm lak..
tgn kiri xmampu nk tmpung angkat botol air beso
xtaulah knapa..
bila xkuat baru teringat apa doc cakap
barulah teringat yg efek ini yg wani akan dapat
macam2 hal wani ni..

..serius DOWN..
...nk ngadu pada siapa...
..did anyone care for me..
wani mencari winkwink + sha + faz + huda
alhamdulillah..
at least 2 darinya membalas..
adalah some1 yg dpt CHEER UP wani balik..

td..
winkwink tpon
xtaulah..
rase happy gile..
lega dpt dgar sore dia..
walaupon dh jarang msg wani..
winkwink itu hati yg amat baik..
wani terharu sangat..

"siapa sebenarnya aku padamu"
"mungkin sama dgn teman lain"
"yg bisa kau buat begitu"
"dan bila tiada lg teman bermain"
"kau mula mendapatkan aku"
"adakah itu aku padamu??"

2 comments:

  1. uit... wani hebat....
    kami tahu wanikan sper women.. pada hari kejadian.. t bukan namasebenar itu..
    sib bek ade wani...
    eh2.. sapa katawani tak kuat?..
    uish2.. kuat2.. =P

    ReplyDelete
  2. hehehe..
    tahu pon..
    wani kan superwomen..
    hahaha..
    hari yg paling manis tau..
    ketika pngalaman tersebut terjadi..
    sewaktu pkahwinwn along~

    ReplyDelete